به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان و گسترش فولاد از ساعت 19 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان کرانچار تا پیش از این هفته با 36 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ‌برتر ایران قرار داشتند و برای پیروزی در برابر گسترش و نگه داشتن امید برای کسب سهیمه آسیا به میدان آمده بودند. این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان کرانچار به پایان رسید.

زردپوشان با ترکیب با لی اولیویرا، عارف غلامی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج‌صفی، سرور چپارف، مهرداد محمدی، مسعود حسن‌زاده و حسین پاپی رو به روی گسترش فولاد قرار گرفت.

در آن سوی میدان شاگردان فراز کمالوند با فرناندو د خسوس، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، مگنو باتیستا، محسن حسینی، یوسف سیدی، لوسیانو پریرا، علیرضا نقی‌زاده، مصطفی اکرامی و رضا خالقی‌فر به مصاف شاگردان زلاتکو کرانچار رفتند.

بازی راس ساعت 19  با سوت پیام حیدی داور این دیدار آغاز شد.

اولین موقعیت حساس بازی در دقیقه 11 با ناهماهنگی دروازه بان و مدافعان سپاهان در شلوغی محوطه جریمه موقعیتی نصفه و نیمه نصیب گسترش فولاد شد که سرانجام توپ در آغوش لی اولیورا قرار گرفت.

اما پس از چند دقیقه بازی آرام این سپاهان بود که با حرکت تیمی در دقیقه 19 به محوطه جریمه گسترش رسید اما توپ با طی کردن عرض دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 28 بازی توپ سرگردان در هوا مقابل پا رسول نویدکیا به زمین نشست که با شوت این بازیکن توپ به بازیکن گسترش اصابت کرد و موقعیت خطرناک سپاهان از دست رفت.

در دقیقه 33 سانتر حساس بازیکن گسترش از جناح راست سپاهان با حضور به موقع کولیبالی دفع شد و توپ برگشتی را نیز شیمبا نتوانست به درستی مهار کند و به بازیکنان سپاهان رسید.

در حالی همگی منتظر سوت پیام حیدری بودند، سانتر بازیکن سپاهان از گوشه زمین با دفع بازیکن گسترش همراه بود اما توپ برگشتی در مقابل پای احسان حاج‌صفی قرار گرفت تا این بازیکن با یک شوت محکم و دقیق توپ را به گوشه دروازه خسوس بچسباند.

اولین موقعیت نیمه دوم را سپاهانی‌ها در دقیقه 51 خلق کردند اما در ادامه و در دقیقه 55 حسین پاپی با یک پاس دقیقه مهرداد محمدی را در موقعیت تک به تک قرار داد که توپ به پای محمدی گیر کرد و در اختیار خسوس قرار گرفت.

اما تنها یک دقیقه بعد بازهم محمدی در موقعیت بسیار مناسب با خسوس گرفت که با شوت وی به سمت دروازه با واکنش خوب خسوس همراه بود و توپ به کرنر رفت.

در ادامه نیز کرنر ارسالی نیز راهی به جایی پیدا نکرد و توپ در اختیار بازیکنان گسترش قرار گرفت.

در دقیقه 58 سانتر ارسالی مهرداد محمدی از جناح راست گسترش با ضربه سر بی دقت حسن زاده همراه بود و توپ به اوت رفت.

در دقیقه 63 بازی این تیم گسترش فولاد بود که توسط شیمبا به موقعیت حساسی از سمت چپ سپاهان با یک شوت کات دار به سمت دروازه سپاهان فرستاده شد که با اختلاف کمی با تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

بازهم سپاهان بود که در دقیقه 68 بازی توسط چپاروف به موقعیت خطرناکی دست پیدا کرد که شوت این بازیکن با تیر افقی دروازه خسوس برخورد کرد و راهی بیرون شد.

در ادامه، بازی برای مدت طولانی بدون هیچ موقعیت حساس و جذابتی خاصی دنبال شد تا با همان تک گل حاج‌صفی در نیمه نخست بازی به پایان برسد و کرانچار 3 امتیاز خانگی دیگر به اندوخته‌های سپاهان افزوده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615938
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.