به گزارش ایرنا،‌ آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل افزود: باید در بررسی صلاحیت ها عادلانه و به حکم الهی قضاوت شود چون در اصل این قضاوت ها مورد شهود خداوند و ملائکه است.
وی دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مرحله تبلیغات و برگزاری انتخابات هم از اهمیت بالایی برخوردار است و علت آن نیز نقشه استکبار برای برهم زدن انتخابات است.
وی ادامه داد: شبکه های متخاصم از جمله بی بی سی تهاجمات خود علیه انتخابات و بعضی کاندیداها را شروع کرده و از تمام ظرفیت خود در شبکه های مجازی برای تخریب در حال استفاده است.
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: هدف اول شبکه های متخاصم زمینه سازی برای ایجاد آشوب در انتخابات است و هدف بعدی آنان دوقطبی کردن انتخابات به اصولگرا و اصلاح طلب است تا جامعه را متشنج کنند.
وی تصریح کرد:ب اید همه مردم و مسئولین وحدت حول محور ولایت را در نظر بگیرند و بدانند که موفقیت ما در سایه حفظ وحدت در شرایط حاضر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن روز ارتش و تبریک آن به ملت ایران گفت:ارتش قهرمان نقش بسیار مهمی در انقلاب و تداوم آن داشته اند.
وی افزود: ارتش با حضور فعال در جنگ تحمیلی و تقدیم 48 هزار شهید نقش بسیار مهمی را در پیروزی جنگ ایفا کرد و امروز بعنوان افتخار نظام اسلامی در صحنه های مختلف حضور پرشور دارند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.