به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) افزود: دشمنان همچنین درصددند موضوع نامزدهای دولتی و ملتی را مطرح کنند و ملت و دولت را مقابل هم قرار دهند.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی ها به جای ایستادن در برابر دشمن، آب به آسیاب دشمن می ریزند اما هوشیاری مردم می تواند این توطئه ها را خنثی کند.
امام جمعه نایین تاکید کرد: تبلیغات منفی تاثیری در انتخاب مردم با بصیرت و هوشیار ایران ندارد و مردم نامزدی راانتخاب خواهند کرد که بتواند جامعه را بسوی اهداف جمهوری اسلامی ایران پیش ببرد.
وی با بیان اینکه هر رای ما، یک تیر بر قلب دشمنان و امیدی برای دوستان انقلاب اسلامی است، افزود: انتخابات از مواردی است که دشمن به آن چشم دوخته و درصدد استفاده از آن است .
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
امام جمعه نایین در ادامه بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب، امسال را « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری کردند، یادآور شد: نامگذاری سال، شعار نیست که مسئولان فقط بر سر در اداره ها بنر نصب کنند و برنامه ریزی و تلاش نباشد بلکه این نامگذاری ها فراگیر و همه جانبه برای مدیریت بهتر، رشد و شکوفایی اقتصادی ایران است.
وی افزود: برای محقق شدن اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب در تولید و اشتغال به بسیج عمومی و جهاد همگانی نیاز داریم.
حجت الاسلام سجادی اقتصاد مقاومتی را نسخه نجات بخش افتصاد کشور دانست و گفت: تولید و اشتغال ضرورت ملی است و همه مسئولان باید شرایط را برای افزایش تولید فراهم کنند.
وی افزود: همه باید برای پیشرفت، رفع برخی ضعف ها و چالش های اقتصادی در این عرصه گام بردارند و از تولید داخلی حمایت کنند.
امام جمعه نایین در بخش دیگری از سخنانش به اقدام اخیر آمریکا در حمله نظامی به سوریه اشاره کرد و گفت: این حرکت تحت هیچ معیار بین المللی قابل تائید نیست و تجاوز آشکار به شمار می رود.
وی افزود: آمریکایی ها با این اقدام می خواستند یک بُلُف نظامی بزنند و فکر می کردند با این اقدام آنها، دیگران می ترسند و عقب نشینی می کنند.
حجت الاسلام سجادی همچنین به 29 فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی و مسلح مظهر قدرت یک کشور هستند.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در قبل از دفاع مقدس در جریان غائله کردستان و چه در سال های دفاع مقدس، امتحان خود را در دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور پس داد و خود را سربلند نشان داد.
امام جمعه نایین به برکات آیین معنوی اعتکاف نیز اشاره کرد و گفت: برپایی چنین برنامه های معنوی بی شک جوانان را از توطئه های دشمن مصون می دارد و آنها را در مسیر الهی و درست قرار می دهد.
شهرستان نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136 / 2093 ** خبرنگار: حسین فرزانیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.