*** نماز عبادی سیاسی این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی میردامادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و امام جمعه موقت اصفهان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته، امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز فرمانده ارشد نظامی ارتش درمنطقه اصفهان بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است.
امام خمینی (ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی روز 29 فروردین را بواسطه حماسه آفرینی های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند.

*** نشست خبری با موضوع آغاز به کار تاکسی های آنلاین ( تیپسی ) در اصفهان، بمنظور معرفی خدمات یک شرکت دانش بنیان در این زمینه و تشریح برنامه های آتی این شرکت در اصفهان در مجتمع پارسیان اصفهان برگزار می شود.
تپسی (TAP30) سامانه هوشمند درخواست تاکسی است و از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، افراد را با سفیران (رانندگان) مرتبط می ‌سازد.
تاکسی یاب ها، نرم افزارهایی رایگان هستند که با استفاده از آنها می توان با گوشی همراه خود درخواست تاکسی ارسال کرد و در کمترین زمان به نزدیک ترین تاکسی محل دست یافت.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.