به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رسول زرگرپور عصر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهر دیزیچه با بیان اینکه به خاطر موفقیت و امنیت کشور مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: مقاومتی که در زمان حاضر کشور دارد مدیون خانواده شهداست.

وی با بیان اینکه در طول سه سال و نیم گذشته 12 هزار و 700 پروژه در بخش سرمایه گذاری‌، تولیدی، خدمات عمومی و زیر بنایی با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها سابقه 10، 15 و 20 ساله و گاهی 25 ساله داشتند و به دلایل مختلف، این پروژه‌ها هم در این سه سال به بهره برداری رسید.

استاندار اصفهان با اشاره به چند پروژه بزرگ اصفهان، گفت: یکی از این پروژه‌ها مصلای اصفهان است که بیش از 20 سال از شروع آن می‌گذرد و الان هم مردم خدای جوی اصفهان در مصلایی بسیار زیبا نماز عبادی سیاسی را برگزار می‌کنند، پروژه بزرگ ورزشگاه نقش جهان و پروژه مترو اصفهان نیز از جمله مهمترین این پروژه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که دولت کاری انجام نداده است، افزود: در بخش اقتصادی علاوه بر همه نقدهایی که می‌شود، دولت توانسته تورم را کاهش دهد، مشکلات اقتصادی کشور که در دو سه دهه ایجاد شده را نمی‌شود یک شبه حل کرد.

زرگرپور با بیان اینکه عده‌ای بی انصاف هستند، گفت: عده‌ای کارها و اقدامات را می‌بینند اما قرار هست که نبینند و عده‌ای هم در جریان نیستند که مقصر من و مسئولان هستیم که باید همه در جریان اقدامات و کارها قرار بگیرند.

وی بیان کرد: نمی‌گوییم اصفهان بهشت شده اما سعی کرده‌ایم بخشی از مشکلات را حل کنیم و هنوز هم ده‌ها مشکل دیگر وجود دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امید دادن به مردم ربطی به مسائل سیاسی و حزبی ندارد، بیان کرد: اگر قرار است کشور در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد فارغ از این که فردا چه کسی رئیس جمهور و چه کسی عضو شورا شود، باید به مردم امید تزریق شود.

وی با بیان اینکه ما با یک رویداد مهم روبه‌رو هستیم و آن انتخابات است، تصریح کرد: برای تقویت بیشتر انقلاب، انسجام، وحدت و یکپارچگی کشور و به کوری چشم دشمنان، باید در 29 اردیبهشت ماه شاهد حضور حداکثری و چشم گیر مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

زرگرپور با تاکید بر اینکه توسعه کشور وابسته به مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندق رأی مهمتر از این است که به چه کسی رای می‌دهیم.

شهردار دیزیچه با بیان اینکه شهر دیزیچه با سه هزار و 600 هکتار وسعت 20 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: دیزیچه با الحاق پنج روستا دیزیچه، وینیچه، قلعه میرزمان، نکوآباد و حسن آباد در سال 1372 به شهر تبدیل شده است.

شهاب ثابت راسخ با اشاره به اینکه شهرداری را به یک نهاد اجتماعی تبدیل کردیم، اظهار داشت: شهرداری را در این دوره توانستیم از یک نهاد صرفا خدماتی و عمرانی به یک نهاد اجتماعی تبدیل و در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگی، هنری، ورزشی و ... حضور پیدا کنیم.

وی افزود: خدماتی که صورت گرفته به پشتوانه حضور ودحمایت مردم، کمک استاندار و شورای اسلامی شهر و زحمات پرسنل خدوم شهرداری است.

شهردار دیزیچه با اشاره به اینکه در شهرداری دیزیچه روش امانی را جایگزین روش پیمانی کردیم، مطرح کرد: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی توانستیم پروژه‌های عمرانی را به نتیجه برسانیم و روش امانی را جایگزین روش پیمانی کردیم و با نظارت بیشتر، کارها را توسط ماشین آلات عمرانی که در این دوره خریداری شده، توانستیم به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه احداث بلوار امام رضا (ع) و تقاطع غیر هم سطح ولایت معضل ترافیکی شهر دیزیچه تا حدودی مرتفع کرد، تصریح کرد: با توجه به الحاق پنج روستا به یک شهر بافت دیزیچه بافت فرسوده‌ای بود و بر اساس طرح جامع توسعه و عمران، تک تک خانه‌هایی که در مسیر خیابان‌ها و پروژه‌ها بودند، تملک و آزاد سازی شد.

به گزارش تسنیم، آیین افتتاح 27 پروژه در شهر دیزیچه با اعتبار بالغ بر 460 میلیارد ریال امروز برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615121
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.