به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک عصر امروز در نشست صمیمانه پیشکسوتان انقلاب در خانه انقلاب اسلامی اصفهان اظهار داشت: سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی و تمرکز بر روی تولید و اشتغال و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و امام باقر(ع) و میلاد امیرالمومنین(ع) آغاز شد.

وی با  اشاره به اینکه امیدواریم سال جدید سال سربلندی نظام و ملت در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراها باشد، افزود: امیدواریم این انتخابات آبروی امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت و شهدا باشد و بتواند با حضور حداکثری مردم شریف ایران که پایبند به اسلام و انقلاب هستند دشمن را مایوس‌تر کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطبه 122 نهج البلاغه تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند، "چیزی جز ایمان و پیمودن راه حق و صبر بر مصائب وجود ندارد"، ما در شرایط سخت راه حق را پیمودیم و امر خدا را پیاده کردیم و بر مصائب سخت و گزنده صبر کردیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط طولی " اطیعو الله و اطیعو الرسول" امروز نازل منزله حکومت خدا، حکومت رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) و با محوریت ولایت فقیه، در زمان گذشته امام خمینی(ره) و امروز حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) قرار دارد.

سالک بیان کرد: یکی از مسائلی که ملت ایران را تهدید می‌کند و در خانواده‌ها ریشه دوانده، ماهواره‌ها، فضای مجازی، سایت‌های اینترنتی و ابزار رشد تکنولوژی است که هدف آن‌ها فروپاشی خانواده‌هاست، در این راستا دختران و پسران ما هدف اصلی این ابزار و تکنولوژی بوده و دشمن، فرزندان ما را به اشکال مختلف تحت تاثیر خود قرار می‌دهند که این بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم و جنگ روانی بسیار خطرناک‌تر از جنگ سیاسی، نظامی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌ها 274 آیه در قرآن کریم پیرامون جنگ روانی وجود دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کتاب‌ها و نشریات فروانی در خصوص جنگ نرم و جنگ روانی وجود دارد، گفت: در این کتاب‌ها جنگ نرم را تسخیر 15 سانتی‌متر بین دو گوش هر انسان دانسته که این استعمار فکری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات ما در ایران ساماندهی بزرگی انجام داده است، اظهار داشت: نمایندگانی که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بودند و امروز فرار کردند و لاشه‌های سیاسی در کشورهای دیگر هستند، از این ابزار استفاده کرده و آموزش‌هایی را به افرادی دادند و به آن‌ها که اکثریت خانم بودند، گفتند به شوراها وارد بشوید، از این رو بسیاری از این افراد شناسایی شدند اما دشمن در این راستا ساکت نمی‌ماند.

سالک با اشاره به اینکه دشمن برای عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات و دامن زدن به فتنه‌های بزرگ که مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن هشدار دادند تلاش می‌کند، خاطر نشان کرد: دشمن با 17 گروه اپوزیسیون در خارج کشور و مصوبه بودجه پارلمان آمریکا با دو هدف انداختن ستون خیمه اسلام یعنی ولایت و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: امروزه فرزندان ما باید به فضای مجازی و فضای علم مسلح شوند و در برابر دشمن قسم خورده اسلام بایستند، امروز کشور ما به دلیل بیداری ماموران مرزی به کشوری ایمن و آزاد تبدیل شده است، در این راستا شاید دشمن در انتخابات پیش رو قصد برهم زدن آزادی و امنیت ایران را داشته باشد که باید به خوبی به این مسائل دقت کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ازآن جایی که داعش و تکفیری‌ها جنگ نیابتی به راه انداختند، طی چند روز گذشته سوریه مورد اصابت موشک قرار گرفت، گفت: از این رو اسرائیل و عربستان و قطر به خوشحالی پرداختند که باید گفت کشور آن‌ها هم مانند ترکیه روزی نا امن خواهد شد.

وی به مردم توصیه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گرفتار زیبایی‌ها و ترفندها و حرکت‌های پوپولیستی نشوید، امانت را به دست امانت‌دار بسپارید و فرد اصلح را انتخاب کنید وگرنه حرکت درون تشکیلاتی برای پوسیدگی نظام فعال می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611051
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.