به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان افزود: حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی حمص سوریه نشان داد حکومت آمریکا جنگ طلب بوده و قصد دارد ایران را درگیر جنگ کرده و دنیا را به آتش بکشد.
وی با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) این قطع رابطه را به فال نیک گرفته و فرمودند رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ و میش است که اگر نباشد بهتر است.
دهشیری به سفر نخست وزیر انگلیس به عربستان اشاره و گفت: نباید به این کشورها دل خوش کرد زیرا آن ها هرچه بتوانند برعلیه ایران انجام می دهند.
خطیب جمعه اردستان مراحل اجرایی دو انتخابات پیش رو را یادآوری کرد و افزود: هیات های اجرایی مراقب باشند هنگام بررسی صلاحیت ها دین و شرافت خود و دیگران را گرو نگذارند و بدانند هم در این دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشند.
وی خطاب به دست اندرکاران فضای مجازی افزود: مواظب باشید در زمان انتخابات نسبت به افراد حرمت شکنی و بی انصافی نکنید که هتک حرمت افراد گناه بزرگی است.
امام جمعه اردستان به مراسم اعتکاف اشاره و خاطر نشان کرد: این زمان فرصت مناسبی برای تهذیب نفس و انسان شدن،توجه به خالق و دوری از وابستگی به دنیا است.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.