به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی رجب زاده پس از تساوی تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی بود، هدف ما پیروزی در این بازی بود، می‌توان گفت از 90 دقیقه بازی 80 دقیقه بر بازی سوار بودیم، اما مثل بازی‌های قبل با وجود داشتن موقعیت‌های زیاد به گل نرسیدیم. تیم نفت فقط یک موقعیت روی ضربه شروع مجدد به دست آورد و آن را تبدیل به گل کرد.

وی افزود: با وجود فشار زیادی که روی دروازه نفت آوردیم ولی نتوانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. این موضوع تبدیل به ضعفی برای تیم ما شده است که سخت گل می‌زنیم.

رجب زاده با ابراز نارضایتی از سئوالی در خصوص تعویضش گفت: پیش از مصاحبه پرسیدم در چه مورد می‌خواهید مصاحبه کنید و قرار نبود درباره تعویضم پرسش کنید. این مسئله مربوط به من است و نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم.

وی در پایان پیرامون وضعیت جایگاه ذوب‌آهن و شانس این تیم در گرفتن سهمیه گرفتن آسیایی گفت: اوضاع تیم بدنیست. متاسفانه در نتیجه‌گیری دچار مشکل هستیم ولی تیم‌مان فوتبال خوب و قابل قبولی را ارائه می‌دهد. سهمیه گرفتن تیم چهارم بستگی به قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی دارد، همه تلاشمان را می‌گذاریم تا بتوانیم در چهار بازی آینده حداقل چهارمی خود را تثبیت کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607150
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.