به گزارش ایرنا، پایگاه اینترنتی ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه به نقل از مجتبی حسینی، پیش از دیدار تیمش مقابل حریف آبادانی اعلام کرد: تیم صنعت نفت آبادان در هفته گذشته تیم پرسپولیس را شکست داد و این موضوع نشان می دهد که این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است.
حسینی افزود: نفت آبادان، تیمی قابل احترام است و همه بازیکنان ذوب آهن درک می کنند که مقابل این تیم، کار سختی در پیش رو دارند.
سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما نیز پس از شرایط سختی که در ماه های پایانی سال گذشته تجربه کردیم، موفق شدیم تیم بنیادکار را در تاشکند مغلوب کنیم.
وی یادآور شد: در هفته گذشته مقابل تیم بسیار خوب استقلال خوزستان که در آسیا عملکرد چشمگیری داشت، شانس برد داشتیم اما به این هدف دست نیافتیم.
وی افزود: در مسابقه فردا مقابل تیم نفت آبادان نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم با حضور هواداران و حمایت آنها به روند خوب قبلی خود بازگردیم.
حسینی همچنین اظهار کرد: چیزی که این روزها نگرانی ما را تشدید می کند موج سرماخوردگی است که باعث شده تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم ما حداقل یک جلسه تمرینی را از دست بدهند و نتوانند با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوند.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و نفت آبادان، روز پنجشنبه 17 فروردین از ساعت 17:45 در ورزشگاه فولادشهر آغاز خواهد شد.
ت/8114/3011/6027 خبرنگار:امیرحسین اکبری**تنظیم کننده: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.