سرهنگ محمدحسین باباکلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تشکیل تیم های عملیاتی در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم و تصادفات و افزایش نیروهای گشتی از اوایل اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه انجام شد.
وی افزود: افزایش تیم های گشت و نظارت پلیس موجب به کاهش 50 درصدی جرائم در ایام نوروز 96 در مقایسه با نوروز 95 از جمله سرقت ها درشهرستان تیران و کرون شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: همکاری مردم در ایجاد ایمنی در حفاظت از منازل و اموال خود موجب کاهش سرقت شده و هوشیاری نسبت به محیط اطراف خود کاهش جرائم را رقم زده است.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه پیشگیری از سرقت و کشف جرائم در فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون تشکیل شده، تصریح کرد: فعالیت های علمی و پلیسی در سال 95 منجر به رشد 60 درصدی کشف جرم در شهرستان تیران و کرون شده است.
سرهنگ باباکلانی آگاهی بخشی به مردم، تقویت تیم های گشت پلیس، تقویت تیم های گشت پلیس راه در جاده های شهرستان برای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش سرقت ها و سایر جرائم را از برنامه های نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون در سال 96 اعلام کرد و گفت: همکاری مردم و سایر سازمان ها در کاهش جرائم و افزایش ایمنی ضروری است.
شهرستان تیران وکرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار گفته است.
شهرستان تیران و کروَن از جنوب غربی به استان چهارمحال بختیاری و از شرق و شمال به شهرستان نجف‌آباد، از غرب به شهرستانهای فریدن و چادگان از جنوب به شهرستان لنجان محدود می شود.
7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.