به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه کاشان، حمیدرضا مومنیان در دیدار هیات امنای فرودگاه کاشان با آیت الله عبدالبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید بر حفظ و حراست از فرودگاه کاشان به عنوان ظرفیتی مهم برای این شهرستان، ایجاد نظم، انضباط و پشتوانه مردمی در پروازها را از نقاط قوت این فرودگاه بیان کرد.
وی اظهار کرد: فرودگاه کاشان افزون بر ارائه خدمات مسافری می تواند به عنوان یک فرودگاه معتبر در کنار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در زمینه پدافند عامل نقش داشته باشد.
فرماندار کاشان افزود: برای ایجاد مرز هوایی فرودگاه کاشان مکاتباتی انجام شده که با موافقت آن، مرز هوایی برای پروازهای عتبات عالیات از این فرودگاه به عنوان پروازهای بین المللی فراهم خواهد شد.
وی با بیان این که مردم شهرهای مجاور و حتی مردم قم از فرودگاه کاشان به عنوان نزدیک ترین فرودگاه و دسترسی آسان از خدمات این فرودگاه بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: هر چه شمار پروازهای فرودگاه افزایش یابد در توسعه آن تاثیرگذار است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: فرودگاه کاشان با انجام فعالیت های منظم به سرعت در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می دارد و نیازمند چشم انداز و نقشه راه برای آینده است.
سید جواد ساداتی نژاد، خدمات شهرداری کاشان در تهیه زیرساخت ها و راه اندازی فرودگاه کاشان را ستود و افزود: باید با برنامه ریزی کمک کنیم تا شهرداری از حوزه فعالیت های فرودگاه کاشان خارج و به بخش خصوصی واگذار شود و یا ادامه کار به دولت و شرکت های فرودگاهی سپرده شود.
وی هم چنین با تاکید در برطرف کردن ضعف ها، اظهار کرد: همه باید کمک کنیم چون بدون هم پوشانی مدیریت شهری نمی تواند به موفقیت دست یابد.
فرودگاه کاشان پس از دو دهه از آغاز عملیات اجرایی آن، خرداد سال گذشته با انجام نخستین پرواز از مشهد مقدس به ترمینال شهید احمدی روشن کاشان فعالیتش را آغاز کرد.
7408/6136 * تنظیم کننده: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.