محمدرضا زواران روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: تصادفات جاده ای در این شهرستان از 25 اسفندماه تاکنون منجر به فوت نشده است اما واژگونی خودروها نسبت به سال قبل حدود 10 درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد: بیشترین واژگونی خودروها در مسیر تیران - داران انجام شده و علت بیشتر این حوادث، خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده است .
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تیران و کرون با اشاره به استقرار نیروهای راهداری و خدماتی و امدادی در سطح جاده های این شهرستان گفت: گروه های راهداری در مسیر تیران - داران و تیران - سامان مستقر شده اند.
وی ادامه داد: سه ایستگاه راهداری و یک پایگاه امنیت و سلامت در جاده های شهرستان تیران و کرون ایجاد شده است و این ایستگاه ها تا 15 فروردین به مسافران خدمات رسانی می کنند.
زواران اضافه کرد: جاده تیران - داران از مسیرهای پرتردد استان اصفهان در ایام نوروز است که با تدابیر اتخاذ شده و افزیش گشت های پلیس راه و راهداری تخلفات رانندگی در این مسیر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیر داشته است.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری اصفهان واقع شده است.
تیران و کرون از جنوب غربی به استان چهارمحال بختیاری و از شرق و شمال به شهرستان نجف‌آباد، از غرب به شهرستانهای فریدن و چادگان از جنوب به شهرستان لنجان محدود می‌گردد.
دسترسی از طریق تیران و کرون به جاده‌ های استان‌ های مرکزی، خوزستان، ، چار محال و بختیاری ، لرستان و غرب کشور باعث افزایش حجم تردد در جاده های این شهرستان شده ‌است.
7131 / 2093/** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.