سرهنگ حسین پورقیصری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با شروع سفرهای نوروزی از 27 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال، آمار تصادفات در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.
وی گفت: اکنون ترافیک پرحجم و سنگینی در راه های اصلی این استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه همه محورهای استان هم اینک باز است و مشکلی در آنها وجود ندارد افزود: با شروع موج دوم سفرهای نوروزی، ترافیک پرحجم در همه ورودی و خروجی های استان وجود دارد.
سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه بیشترین تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است، از رانندگان و مسافران خواست با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئنه برانند و از رانندگی حین خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.
رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: استراحت کوتاه 15 دقیقه ای در محل مناسب بعد از دو ساعت رانندگی و همچنین پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، ضامن سفر بی خطر مسافران است.
وی بدون اشاره به تعداد تصادفات رخ داده در این مدت گفت: شلوغ ترین و پرحجم ترین مسیر در این مدت، مسیر مورچه خورت به سمت اصفهان، آزاده راه معلم و مسیر اصفهان به سمت شهرکرد بود.
به گزارش ایرنا، 35 ایستگاه امنیت و سلامت در نقاط حادثه خیز استان بمنظور کاهش حوادث جاده ای در ایام نوروز دایر شده است که در این آنها گشت های مشترک همراه نیروهای اداره راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو، مدیریت بحران استانداری و دیگر سازمان های مرتبط، به مسافران خدمت رسانی می کنند.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.