به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان اظهارکرد: از این شمار 292 نفر ثبت نام مربوط به شوراهای اسلامی شهرها و 435 نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای شهرستان کاشان بوده است.
وی با بیان این که آمار ثبت نام کنندگان شامل 673 نفر مرد و 54 نفر زن است، افزود: برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر تعداد 262 نفر مرد و 30 نفر زن و برای شوراهای اسلامی روستا تعداد 411 نفر مرد و24 نفر زن ثبت نام کرده اند.
فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: شمار داوطلب عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان کاشان نسبت به دوره قبل 8 و نیم درصد افزایش داشته است که در این بین تعداد افزایش داوطلبان شورای شهر 21 و نیم درصد بوده است.
وی شمار حوزه های انتخابیه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را 65 حوزه شامل 7 حوزه شهری و 58 حوزه روستایی بیان کرد.
ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند سال 95 تا ششم فروردین 96 انجام شد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7408/6136 * تنظیم کننده: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.