به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه، علیرضا بصیری در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 1396 گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین سخنرانی خود در سال جدید در حرم امام رضا (ع) بر مشارکت حداکثری تاکید فرمودند.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.
فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه همه تمهیدات لازم در خصوص برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در این شهرستان فراهم شده است، افزود: در این راستا در روزهای گذشته برابر با قانون انتخابات، جلسه انتخابات معتمدین هیات اجرایی انتخابات شهرستان برگزار شد.
وی از دستگاههای اجرایی شهرستان شاهین شهر و میمه خواست همکاری لازم را با ستاد انتخابات این شهرستان انجام دهند و از ورود به عرصه انتخابات له یا علیه نامزد های انتخاباتی خودداری کنند.
بصیری در ادامه با اشاره به فراز و نشیب ها و وقایع سال 95 افزود: در سال گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی در زمینه های مختلف بودیم.
وی، دست یابی نظام و دولت به موفقیت های علمی، اقتصادی، ورزشی، هنری، نظامی و بین المللی را از جمله اتفاق های شیرین سال 95 بیان کرد و افزود: خسران از دست دادن آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره)، انقلاب و رهبری از اتفاقات تلخ این سال بود.
فرماندار شاهین شهر و میمه به تبیین اقدام ها و فعالیت های انجام شده توسط این فرمانداری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: دولت و همه مسئولان در سال 95 تلاش نمودند برغم محدودیت های موجود، آنچه را که به عنوان وظایف خویش برعهده داشتند به مردم و ولی نعمتان خود عرضه نمایند.
وی افزود: دولتمردان در سال گذشته تلاش خود را برای تحقق شعار ' اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ' به کار گرفتند و به یاری خدا در این راستا به دستاوردهای خوبی دست یافتند.
بصیری با اشاره به اینکه دولت به تنهایی قادر به تحقق اقتصاد مقاومتی نیست، تصریح کرد: برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی، نیازمند همدلی و همزبانی همه مردم و قوه قضائیه و مقننه هستیم.
فرماندار شاهین شهر و میمه بااشاره به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال »، گفت: همه‌ باید در این راستا تلاش کنیم.
زیرا پایه و اساس رشد جامعه، توسعه اقتصاد سالم و پویاست.
وی به ظرفیت های شهرستان شاهین شهر و میمه در بخش های فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، علمی و ورزشی اشاره کرد و افزود: عزم و اراده مسئولان این شهرستان باید ایجاد اقتصاد مقاومتی از طریق بالا بردن تولید و اشتغال در این منطقه باشد.
وی تاکید کرد: در سال جدید اولویت اول همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین شهر و میمه باید تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق عملی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی باشد و همه دستگاههای اجرایی شهرستان باید در این راستا با برنامه ریزی و تدوین راهکارهای عملیاتی و اجرایی در اینخصوص گام بردارند.
رعایت نظم و انضباط کاری و تکریم ارباب رجوع از جمله مواردی بود که فرماندار شاهین شهر و میمه در این جلسه بر آنها تاکید کرد.
اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندار شهرستان ،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، بخشداران، شهرداران ،مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی و اعضای شورای اسلامی شهر در گلزار شهدای گمنام شاهین شهر برگزار شد.
این جلسه با اهدای شاخه های گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به پایان رسید.
شهرشتان شاهین شهر و میمه در 20 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.