به گزارش ایرنا علی اصغر ذاکری روز دوشنبه در گفت گو با ایرنا اظهار کرد: با پایان یافتن ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهری و روستایی در شهرستان مبارکه 462 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد شهر مبارکه با 68 نفر بیشترین داوطلب و شهر طالخونچه با 23 نفر کمترین تعداد داوطلب را به خود اختصاص داده است.
ذاکری با بیان اینکه از تعداد کل ثبت نام کنندگان شهرستان مبارکه 404 داوطلب مرد و 58 نفر داوطلب زن هستند گفت: از مجموع این تعداد، 68نفر ثبت نام مربوط به عضویت در شوراهای اسلامی شهر مبارکه، 59 نفر شهر مجلسی،42 نفر شهر دیزیچه، 23 نفر شهر طالخونچه، 32 نفر زیباشهر، 25 نفر کرکوند و 146 نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای بخش گرکن جنوبی و 68 نفر هم برای عضویت در روستاهای بخش مرکزی شهرستان مبارکه بوده است.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان نیز افزود: بیشترین ثبت نام داوطلب عضویت در شورهای روستایی مربوط به دهسرخ با 19 نفر و کمترین تعداد داوطلبان با 5 نفر به روستاهای جوهرستان و حوض ماهی اختصاص پیدا کرد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان مبارکه با شش شهر مبارکه، دیزیچه، زیباشهر، کرکوند، طالخونچه و مجلسی و 34 روستا در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.