به گزارش ایرنا، دکتر محمد حاجی جعفری عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت 2 هزار و 527 نفر در بیمارستان های این منطقه بستری و 29 هزار و 909 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.
وی به لزوم نظارت شبانه روزی بر عملکرد پایگاه های جاده ای اورژانس 115 و اورژانس های بیمارستان و تخت های ویژه تاکید کرد.
حاجی جعفری اظهار کرد: تیم های نظارت حوزه معاونت درمان شامل مدیران و کارشناسان ستادی و حوزه فوریت های پزشکی از آغاز طرح سلامت نوروزی تا پنجم فروردین 38 مورد از این مرکزها بازدید کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: در همین مدت در دو مورد، مادر پر خطر به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه مراجعه کردند که تحت مراقبت ویژه و درمان قرار گرفتند.
وی از آمادگی بیمارستان های شهید بهشتی، میلاد، آیت الله یثربی، نقوی، شبیه خوانی، کارگرنژاد و متینی در کاشان و همچنین بیمارستان های سیدالشهدا و شهید رجایی در آران و بیدگل برای ارائه خدمات درمانی تخصصی، عمومی و آزمایشگاهی در تعطیلات نوروز به شهروندان، و مسافران و گردشگران خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: با هدف ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی پنج داروخانه شبانه روزی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل فعال است و 13 داروخانه دیگر نیز روزها صرفا با حضور مسئول فنی واجد شرایط به مردم و میهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند.
دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزون جمعیت دو شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان را زیر پوشش حدمات بهداشتی و درمانی دارد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.