' احمدرضا ضیایی ' عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: یکهزار و 134 ثبت نام مربوط به شوراهای اسلامی شهرهای استان است و 813 ثبت نام به شوراهای روستاهای استان اصفهان اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه آمار ثبت نام کنندگان شامل یکهزار و 764 مرد و 186 زن است، افزود: 421 ثبت نام کننده پیش از این در دوره های قبلی نیز نامزد شده اند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: 158 زن و 976 مرد در شوراهای شهر استان اصفهان ثبت نام کردند و 28 زن و 758 مرد نیز در بخش شوراهای روستاها فرایند ثبت نام خود را به پایان رساندند.
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا تا ششم فروردین 96 و از ساعت هشت صبح تا 16 بعدازظهر در فرمانداری ها و بخشداری های استان ادامه دارد.
329 هیات مرکزی در سطح مراکز شهرستانی و یکهزار و 58 هیات نیز در مراکز بخش ها کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور را برعهده دارند.
شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان در زمان حاضر بیش از سه هزار عضو دارند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.
ت / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.