علی کفاشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح نوروزی امداد و نجات پایگاه بین شهری جمعیت هلال احمر بادرود از 25 اسفند آغاز شده است و تا 15 فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت.
وی گفت: جمعیت هلال احمر بادرود این طرح را با به کارگیری 2 دستگاه آمبولانس و پیکاپ و کلیه تجهیزات درمانی، هیدرولیک و پنوماتیک و هم چنین حضور 25 نجات گر مرد به صورت شبانه روزی برگزار می کند.
وی تصریح کرد: این جمعیت در محل پایگاه واقع در محور ترانزیت تهران - بندرعباس در کیلومتر 60 کاشان به اردستان در جوار مسجد آقاعلی عباس (ع) ورودی شهر بادرود آماده ارائه خدمات امدادی رایگان به مسافران نوروزی، میهمانان و زائران امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد (ع) است.
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود اضافه کرد: در مجاورت این پایگاه، یک اکیپ در قالب سازمان جوانان با شعار «نه به تصادفات» و با به کارگیری یک دستگاه خودرو سواری، استقرار دو دستگاه چادر و خیمه نماز و حضور 15 نفر از اعضای جوانان ، آماده ارائه خدمات راهنمایی و سلامت به مسافران و گردشگران هستند.
وی با بیان این که باید با همکاری نجات گران و سایر نهادهای همکار از قبیل اورژانس، آتش نشانی و پلیس سال خوش و بدون حادثه ای را برای میهمانان و مسافران رقم زد، گفت: شماره تلفن سراسری 112 ندای امداد و داخلی 03154348577 پایگاه بین شهری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای مسافران است.
بادرود مرکز بخش امامزاده شهرستان نطنز با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری این شهرستان و 155 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.