رضا دهقانی عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات آب رسانی به روستای تلک آباد در بخش زواره شامل اجرای خط انتقال به طول 4 هزار و 100متر با لوله پلی اتیلن 90 میلی متری با صرف اعتباری بالغ بر900 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت آبفار از شهر زواره تا روستای تلک آباد اجرا شده است.
وی افزود: با اجرای این طرح 800 خانوار از آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و شیرین برخوردار شده اند.
وی با بیان این که عملیات توسعه آبرسانی به شهرک بنیاد مسکن روستای درباغ اجرایی شده است خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح شامل 800 متر لوله گذاری 90 و 75میلیمتری تعداد 25 خانوار از آب آشامیدنی سالم، شیرین و بهداشتی بهره مند شدند.
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 400 میلیون ریال از محل اعتبارهای شرکت آبفار استان اصفهان تامین و پرداخت شده است.
دهقانی در ادامه با بیان اینکه با توجه به کمبود بارندگی و پایین بودن کیفیت آب بسیاری از روستاها، هم اکنون 85 روستای شهرستان با تانکر آبرسانی می شود تصریح کرد: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان تعداد 106 روستا را تحت پوشش آبرسانی دارد و روزانه 180 متر مکعب آب آشامیدنی سالم از اردستان بوسیله 3 دستگاه تانکر به روستاهای فاقد آب مناسب حمل می شود.
وی افزود: شبکه آبرسانی روستایی شهرستان، 440 کیلومتر شبکه توزیع و 230 کیلومتر خطوط انتقال دارد و از 54 حلقه چاه، چشمه ، قنات و شبکه آبرسانی اصفهان به اردستان تغذیه می شود.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.