به گزارش ایرنا، محمد حسن قائدی ها عصر سه شنبه در نشست فرهنگیان آران و بیدگل با وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان ابریشمچی این شهرستان افزود: مدرسه های غیردولتی می توانند گسترش پیدا کنند و این شهرستان می تواند در این بعد حرکت بهتری انجام دهد.
وی بیان کرد: نسبت حقوق بگیران آموزش و پرورش به دانش آموزان در این شهرستان 12 و 7 دهم درصد است که معمولا نزدیک به میانگین کشوری است.
وی با اشاره به این که قابلیت های شهرستان آران و بیدگل بسیار بالاست تصریح کرد: تراکم جمعیت دانش آموزی نیز در این شهرستان در دوره ابتدایی 28 و در متوسطه اول و دوم 24 است که رقم مطلوبی است.
قائدی ها مردم آران و بیدگل را بسیار ولایت مدار، متدین و دوست داشتنی برشمرد و گفت: از مجموع شش واحد آموزشی بالای 100 شهید دانش آموز استان، دو مورد در کاشان و آران و بیدگل قرار دارد که این نشان از روحیه ایثارگری در این شهرستان هاست.
وی وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان آران و بیدگل را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: در سه ساله دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری از طرح های آموزشی و پرورش زیادی در این شهرستان به کمک خیران بودیم.
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی عصر دیروز (دوشنبه) برای افتتاح یک طرح خیر ساز و بررسی وضعیت آموزشی شهرستان اردستان وارد این شهر شد.
وی هم چنین در ادامه سفر دو روزه خود به شهرهای شمالی استان اصفهان شب گذشته و صبح امروز در نطنز حضور یافت و پس از حضور در کاشان عصر امروز راهی شهرستان آران و بیدگل شد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.