ابوذر فرنژاد عصر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک ها از سال 92 تاکنون جهت تکمیل چهار طرح ورزشی نیمه تمام شهرستان تعلق گرفته است.
وی بیان کرد: در سال های گذشته 3 میلیارد ریال جهت احداث منبع ذخیره آب و تکمیل زمین چمن ورزشگاه خوروش (تختی سابق) از سوی این خانواده خیر کمک شده و در جدید ترین مورد 2 میلیارد ریال جهت نصب دکل های روشنایی آن ورزشگاه پرداخت شده است.
وی ادامه داد: یک میلیارد ریال برای سالن ورزشی سفیدشهر، یک میلیارد ریال سالن بانوان کوثر و یک میلیارد ریال نیز برای تکمیل زمین چمن سپاهان محله مسلم آباد از طرف این خانواده خیر پرداخت شده است.
فرنژاد با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی در تکمیل طرح های ورزشی یا احداث فضاهای ورزشی افزود: کمک های خیران ورزشیار در توسعه سرانه فضای ورزشی لازم و ضروری است.
وی با بیان این که در طول چند سال گذشته خیران ورزشیار شهرستان بسیاری از طرح های ورزشی نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری رسانده اند گفت: به دنبال این کمک ها سرانه فضای ورزشی شهرستان از 22 سانتیمتر به 38 سانتیمتر افزایش پیدا کرده است و از این رو خیران شهرستان پیشگام در ورزش استان بوده اند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.