جواد رمضانپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز بیشترین بارش در شهرمهاباد اردستان 20 میلیمتر به صورت باران بوده است.
وی خاطرنشان کرد: میزان بارش در سال زراعی جاری در شهرستان اردستان به 50 میلیمتر رسیده که 20 درصد کاهش داشته و نسبت به بلند مدت کاهش 28 درصدی را نشان می دهد.
رئیس اداره هواشناسی اردستان با بیان این که از بامداد روز دوشنبه بارش باران در این شهرستان آغاز شده است گفت: میزان بارش در شهر اردستان 12 میلیمتر بوده است.
رمضانپور با اشاره به این که بارش باران مناطق دیگر شهرستان را نیز در بر گرفته است افزود: بارش در شهر زواره 7 میلیمتر وبیشترین بارندگی در مهاباد 20 میلیمتر بوده و کمترین بارش باران در کاشانک و نیسیان در دهستان برزاوند اردستان به میزان یک و نیم میلیمتر بوده است.
وی گفت: بارش باران در روستای بغم در دهستان علیا 4 و شش دهم میلیمتر، سرجهن 14میلیمتر، کچوسنگ 8 میلیمتر، تورزن در دهستان سفلی 8 میلیمتر، شهراب 4 میلیمتر، زواره 7 میلیمتر، جان آباد 7میلیمتر و در بخش زواره و در زفرقند 2 و نیم میلیمتر بوده است.
رمضانپور با بیان این که این سیستم بارشی امروز از منطقه اردستان خارج می شود افزود: دمای هوا امشب به صفر درجه می رسد و بارش‌ ها در اوایل هفته آینده نیز آغاز خواهد شد.
مرکز شهرستان اردستان با 45 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431* خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.