به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ، فریدون اله یاری در ششمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این اداره کل ویژه ستاد نوروزی افزود: تلاش داریم تا در نوروز 1396 خدمات به گردشگران نوروزی متنوع تر از سالهای گذشته ارائه شود.
وی اضافه کرد: به همین منظور، طرح نظارت بر کیفیت خدمات ستاد سفرهای نوروزی استان اصفهان از روز گذشته ( شنبه ) توسط کارشناسان بخش های مختلف این اداره کل آغاز شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: در این طرح، کیفیت خدمات ستاد سفر استان اصفهان در حوزه واحدهای اقامتی داخل شهرها، میهمان پذیرها، واحدهای اقامتی بین راهی، بناها و جاذبه های گردشگری مورد توجه است و بر آنها نظارت جدی خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس، خدمات گردشگری واحدهای بین راهی اعم از سالن های پذیرائی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و ارائه خدمات به گردشگران در داخل شهرها تا نیمه اول فروردین سال آینده زیر نظارت کارشناسان این اداره کل انجام می شود.
اله یاری تصریح کرد: هماهنگی برای افزایش کیفیت خدمات شهری در داخل شهرها و هماهنگی با اعضای ستاد هماهنگی سفر در حوزه ارائه خدمات شهری جهت بهبود ارائه خدمات شهری به گردشگران و همچنین بهسازی و آماده سازی بناها و جاذبه های تاریخی بویژه در داخل شهر اصفهان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان قرار دارد.
استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
طی سال های اخیر، توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری در استان اصفهان مورد توجه جدی قرار گرفته و 283 طرح گردشگری در این استان درحال اجراست.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.