عبدالله ویسی عصر روز شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن موسوم به 'شهرآورد اصفهان' ابراز امیدواری کرد که دیدار فردا (یکشنبه) ‌تیمش مقابل ذوب آهن، بازی خوبی از کار درآید و هواداران از آن لذت ببرند.
وی با بیان اینکه هواداران سپاهان روی این بازی حساس هستند و با توجه به شرایطی که داریم باید این دیدار را باید ببریم، افزود: باید واقع بین باشیم، بازی فردا بسیار مهم است اما دست ما هم خالی است،امیدوارم کسانی که بعنوان بازیکن جایگزین به زمین می روند، تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهند تا غیبت بازیکنان اصلی احساس نشود.
سرمربی تیم سپاهان، خستگی بازیکنان تیم حریف را با توجه به اهمیت این شهرآورد بی تاثیر خواند و گفت:‌ انتظارات هواداران در بازی های گذشته این تیم برآورده نشده و همین مساله استرس زیادی به تیم ما وارد کرده است از این رو از هواداران تیم خود بابت این مساله عذرخواهی می کنم.
ویسی با اشاره به انجام مصاحبه هفته گذشته اش در باره عده ای باجگیر گفت: عده ای از من باج می خواهند که البته تعدادشان کم است و خودشان هم این را می دانند.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه آیا مسئولان باشگاه سپاهان به کادر فنی این تیم هشدار داده اند یا خیر، تصریح کرد: اولتیماتومی به من داده نشده است اما در برخی از رسانه ها از قول مدیرعامل باشگاه مطالبی را خواندم که این هم نوعی مدیریت است.
تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، فردا از تیم ذوب آهن در در ورزشگاه نقش جهان پذیرایی خواهد کرد.
8114/6027** خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.