مجتبی حسینی روز شنبه در نشست پیش از دیدار تیمش برابر تیم سپاهان با بیان اینکه امیدوارم شهرآورد اصفهان به اندازه نام و شان دو تیم برگزار شود، افزود: هواداران دو تیم برای تماشای یک شهرآورد با کیفیت به ورزشگاه نقش جهان می آیند تا یک بازی خوب و تماشاگر پسند را از دو تیم شاهد باشند.
وی افزود: برهمین اساس ذوب آهن با تمام قوا به میدان می رود تا انتظار هواداران را برآورده کند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه پس از برگزاری دو دیدار مهم در لیگ قهرمانان آسیا و وقفه ای که در لیگ برتر افتاد، به دیدار تیم خوب سپاهان می رویم، تصریح کرد:‌ درتلاش هستیم با ارایه یک بازی خوب نتیجه این دیدار را به نفع خود به پایان برسانیم.
حسینی با بیان اینکه ذوب آهن در مسیر پیش روی خود با آرامش به حرکت خود ادامه می دهد، درباره نتیجه دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: امیدواریم در بازی فردا تیمی که مستحق پیروزی است هر سه امتیاز را کسب کند و ذوب آهن همانند رقیب در این زمینه تلاش خواهد کرد.
وی درپاسخ به این سئوال که سپاهان چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و یا محرومیت در اختیار ندارد، نبود این بازیکنان می تواند در کسب نتیجه موثر باشد؟ عنوان کرد: می دانیم سپاهان احسان حاج صفی، مهرداد محمدی و الی اولیوریرا و چند بازیکن دیگر را در اختیار ندارد و با توجه به شناختی که از این تیم داریم برای دیدار فردا برنامه ریزی کرده و امیدوارم به موفقیت دست پیدا کنیم.
وی در پاسخ به سئوال دیگری درخصوص دلایل افت تیم ذوب آهن درهفته های گذشته نیز تصریح کرد: درچند بازی اخیر تیم ذوب آهن بسیار خوب بازی کرد و خوب بود و در آسیا با دو تیم قوی منطقه بازی داشت اما در فوتبال یک قانون وجود دارد اگر اشتباه کنید، نتیجه را واگذار و تنبیه می شوید و فکر می کنم بازیکنانم به همین دلیل تنبیه شدند.
شهرآورد دو تیم فوتبال اصفهان ساعت 16 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می شود.
8114 / 2093 ** خبرنگار: ‌امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.