به گزارش ایرنا، سُمیه محمودی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا گفت: مردم شهرضا، مردمی دین باور، ولایتمدار و شهیدپرور بوده و حضور آنها در تمام صحنه های ملی و مذهبی نشان دهنده این موضوع است.
وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید همت تصریح کرد: شهید همت افتخار کشور بوده و امید است بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.
وی افزود: امید است در سال جدید با فکر نو و تعامل، راهگشای مشکلات مردم باشیم.
نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان با تأکید بر لزوم ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم گفت: عملکرد خوب مسئولان در میزان مشارکت مردم تأثیرگذار است.
محمودی افزود: اصحاب رسانه بازوان توانمند مسئولان و رابط بین مردم و مسئولان هستند.
وی گفت: اتمام پروژه فاضلاب شهری شهرضا بعد از 30 سال از عملکرد خوب شورای شهر است.
نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی این پروژه به اندازه تعمیرات تأسیسات قدیمی هم نیست، گفت: با تصویب تبصره 3، پساب فاضلاب یا همان طلای کثیف متعلق به شهرستان و قابل استفاده برای صنعت، آبیاری و توسعه فضای سبز است.
محمودی بااشاره به احداث آزاد راه تهران- فارس تصریح کرد: با تکمیل این آزادراه، شهرضا به یک بن بست تبدیل شده است که مسئولان شهرستانی در این مورد سکوت نخواهند کرد.
وی در باره تصویب حقوق های 240 میلیون ریالی مدیران در مجلس شورای اسلامی افزود: تعیین سقف حقوقی برای مدیران درست بوده اما بالابودن مبلغ تصویب شده جای تأمل دارد.
امام جمعه شهرضا نیز در این جلسه گفت: اختلاف طبقاتی در جامعه زیاد شده که در مدارس بسیار مشهود است.
حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله یعقوبی گفت: یکی از نکات برجسته حضرت فاطمه (س) صبر و استقامت و فدایی راه ولایت شدن است.
حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: این بانوی بزرگوار اسلام با داشتن این ویژگی ها سرمشق تمام پیروان اهل بیت(ع) هستند.
وی افزود: استقامت، صبر و سازش با یکدیگر با وجود تمام سختی ها از ویژگی شیعیان بوده و داشتن تقوا و صبر راه های سخت و ناممکن باز می شود.
امام جمعه شهرضا با اشاره به 17 اسفند سالروز شهادت شهید همت اظهار کرد: این شهید بزرگوار، انسانی فرهیخته، معلمی دلسوز، پاکدامن و پرشور بوده که تمام کارهایش برای رضای خدا بود.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: با معرفی شهید همت به تمام دنیا می توان نشان داد که یک معلم ساده به چه مقام والایی دست یافت.
وی تصریح کرد: ضروری است مسئولان گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.
امام جمعه شهرضا افزود: مسئولان با ارائه گزارش عملکردخود هم دستور رهبر را عمل کرده و هم موجب آگاهی و امیدواری مردم می شوند.
یعقوبی با گلایه از نپذیرفتن مددجویان بیشتر توسط کمیته امداد گفت: امام خمینی(ره) کمیته امداد را برای حمایت از محرومان و مستضعفان تاسیس کرد تا پشتوانه این افراد بوده و آنها را حمایت کنند.
وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از طرف امام و برای خدمت رسانی همیشگی به مردم ایجاد شد.
امام جمعه شهرضا افزود: تمام ادارات می توانند زمینه خدمت به مردم و نیازمندان را فراهم کنند تا امسال عید برای همه مردم عید باشد.
حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: بانک ها و قرض الحسنه می توانند در ایام نزدیک به نوروز همراه مردم بوده و با اعطای تسهیلات با مبالغ کم، مشکل بعضی از مردم را حل کنند.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات مالی کلان در کشور گفت:با اعطای 100وام 500هزار تومانی می توان در برخی موارد بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/6027/7144
انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.