*** چهارمین همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقدام و عمل در سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی امین فولادشهر برگزار می شود.
محورهای اصلی این همایش؛ مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی و مبانی نظری در اقتصاد مقاومتی است.
این همایش با هدف تبیین، گفتمان سازی و ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای علمی و عملی صاحب نظران و دست اندر کاران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار می شود.

*** مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه باور با عنوان «ارائه تجهیزات و فناوری های نوین در بسته های مدیریت بحران شهری» با حضور مدیریت بحران و مدیران شهری اصفهان در خیمه بسیج مقاومت امام صادق(ع) برپا می شود.
به گفته رییس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان در دومین نمایشگاه باور، تجهیزات، آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا که توسط جوانان ایرانی ساخته شده و آماده ارائه است، به نمایش گذاشته شود.
48 دستاورد جدید قرارگاه خاتم الانبیاء نیز در این نمایشگاه رونمایی می شود.

*** یکصد و هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تالار شورا واقع در شهرداری مرکزی اصفهان تشکیل می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.