شهردارنجف آباد گفت:با توجه به استقبال گردشگران ازتور یک روزه گردشگری درشهرنجف آباد این تور به 2روزافزایش می یابد.
به گزارش روز جمعه ایرنا مسعود منتظری همچنین درگزارشی از اقدامات شهرداری نجف آباد برای نوروز سال آتی افزود: نصب المان های متفاوت درسطح مناطق پنج‌ گانه، بهره‌‌ برداری از پروژه‌های عمرانی دردست اجرا، نظافت و فضا سازی ویژه درمعابردرکنار ویژه برنامه های شاد وفرهنگی درمجموعه‌ هایی مانند هفت ‌برج خارون وپارک کوهستان ازدیگراقدامات درنظر گرفته شده برای ایام نوروزاست.
وی همچنین ازافتتاح فازاول باغ گل‌های نجف‌آباد تا پایان سال جاری خبرداد و گفت:دراین مجموعه که از لحاظ مساحت به شکلی طراحی شده که هزینه اجرایی و نگهداری آن دارای صرفه اقتصادی باشد، علاوه بر فضاهای خاص گردشگری امکاناتی هم برای ارائه آموزش‌های کاربردی با موضوع گل‌های آپارتمانی و فضای سبز ویژه دانش‌ آموزان، دانشجویان و دیگر اقشاردرنظر گرفته شده است.
وی گفت: بوستان 18هزارمتر مربعی خدمت در انتهای بلوارطالقانی همزمان با احیای فضای سبز روبروی گلزارشهدا این شهر نوروزامسال برای اولین بارمیزبان شهروندان و گردشگران خواهدبود و بخشی از کمبود‌های فضای سبزموجود دراین زمینه را برطرف خواهد کرد.
نجف آباد سومین شهر پرجمعیت استان اصفهان و در مرکز این استان واقع شده است.
نجف‌آباد دارای دو بخش مرکزی و مهردشت و ۶ شهر نجف‌آباد، گلدشت، جوزدان، علویجه، دهق و کهریزسنگ است که ۲۷ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پیشنیه تاسیس نجف آباد به دوره صفویه بازمی گردد و این باعث شده دارای بافتی کهن با آثار تاریخی متعدد از جمله ارگ ، کبوترخانه ها و نیز تعدادی خانه تاریخی باشد.
غ - ک / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.