به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهارکرد: این طرز فکر که رفع فقر، بیکاری واشتغال وسایر مشکلات را به دست آمریکا واستکبار بدانیم ، فکری غلط وباطل است رفع مشکلات کشور اعم از فقر ، بیکاری و اشتغال واقتصاد فقط به دست جوانان غیور ، با دانش وانقلابی ومومن کشور رقم خواهد خورد.
وی تصریح کرد: جوانان ایران جوانانی انقلابی ، ولایی ، مومن وبا استقامت هستند که با زیرکی خود می توانند تک تک مشکلات را حل وفصل کنند باید به آنها اعتماد کرد ومسیر را برای آنها باز کرد .
خطیب نماز جمعه زرین شهر ابراز کرد : یکی دیگر از دردهای امروز جامعه که به دست خودمان در حال تحقق است خرید وسایل خارجی است.
وی خاطرنشان کرد: چرا باید با خریدمان باعث بیکار شدن فرزندانمان شویم و هر روز ده ها کارگاه فقط به دلیل خرید های خارجی ما به تعطیلی ونابودی کشیده شود .
حجت الاسلام باقریان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مساله انقلابی گری گفت: دشمن به دنبال این است جلوی صدور انقلاب ومکتب غنی ما را در دنیا بگیرد لذا باید انقلابی باشیم وانقلابی بمانیم تا دست آوردهای پر ارزش نظام از بین نرود.
امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه یکی از توطئه های دشمنان بحث ایجاد اختلاف است گفت: در این کشور همه کسانی که نظام ودست آوردهای انقلاب را قبول دارند زیر یک چتر هستند واین چتر انقلابی‌گری است که ترس از همین عزت واقتدار باعث شده با توان توان به دشمنی با ما بپاخیزند .
وی با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: منابع طببیعی مادر همه زندگی ها است و اگر طبیعت از بین برود زندگی ازبین خواهد رفت .
وی افزود: امروزشاهد ظلم های متعدد به منابع طبیعی هستیم که ضرروآسیب های متعددی خواهیم دید .
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ6022 /7139 خبرنگار: محسن سلیمیان - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.