حجت الاسلام سید علی آل داود در خطبه های نماز جمعه شهرخورکه در جوار امامزاده سید داود برگزار شد افزود: نیکوکاران در این روز باید به این نهاد حمایتی کمک کنند تا بتواند نیازمندان بیشتری را زیر پوشش قرار دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد تاسیس کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره) افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمک کردن به فقرا و محرومان تاکنون عملکرد خوبی داشته است.
وی گفت: تنها نهادی که حضرت امام خمینی اجازه داد که نامش را در آن به عنوان نهاد انقلابی ثبت کنند کمیته امداد بود.
حجت الاسلام آل داود خاطرنشان کرد: اولویت و راهبرد این نهاد حمایتی باید خودکفایی و توانمند ساختن جامعه هدف خود باشد.
وی با تبیین شاخصه های کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) به محرومان، گفت: وجوه جمع آوری شده فقط برای افراد نیازمند ایرانی هزینه می شود.
امام جمعه موقت خوروبیابانک هفته احسان و نیکوکاری و منابع طبیعی و آبخیزداری را دو مناسبت مهم پیش روی معرفی کرد و خواستار همکاری همه جانبه مسوولان و مردم برای کمک به خانواده های بی بضاعت در این ایام شد.
وی با اشاره به روز درختکاری و قابل تحسین بودن اقداماتی همچون کاشتن هر درخت با نام و یاد یک شهید گفت: قرار است در این هفته نهال توسط منابع طبیعی کاشته شود که از همه مردم دعوت می شود در انجام این کار همکاری داشته باشند.
امام جمعه موقت خوروبیابانک با اشاره به تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد گفت: این کانون‌ها باید زیر نظر امام جماعت مساجد مدیریت شود تا در راستای احکام اسلامی برای ترویج فرهنگ اسلامی، گام ارزشمندی برداشته شود.
شهرستان خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
م - ف 6022 خبرنگار فیروزی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.