به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین کریمی در خطبه های این هفته نماز جمعه تیران افزود: حضور ملت ایران در صحنه انتخابات توطئه های دشمنان علیه نظام را نقش بر آب می کند و فرصتی برای دیپلماسی خارجی کشور در مذاکرات و صحنه های بین المللی است که با بانگ بلند مطالبات ملت را پیگیری کنند.
وی بیان کرد: مشارکت ملت ایران درانتخابات علاوه بر نتایجی که برای کشورمان دارد برای سایر کشورهای مظلوم عالم نیز یک فرصت است تا اینکه از ملت ایران الگوگیری کنند و این قدرت پشتوانه ای برای آن ها در مبارزه با استکبار جهانی است.
امام جمعه موقت تیران بر انتخاب آگاهانه تاکید کرد و گفت: مردم علاوه بر حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید انتخاب آگاهانه ای داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند و دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.
حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: منتخب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید پس از اینکه انتخابات تمام شد نیازهای جامعه و مردم را مورد پیگیری قرار دهند و نباید پس از اخذ رای مردم و نیازهای جامعه را فراموش کنند.
وی با اشاره به مطالبه 38 ساله مردم شهرستان تیران و کرون در خصوص تاسیس بیمارستان مجهز برای این منطقه گفت: مسئولان طی این مدت کاری برای رفع این نیاز انجام نداده اند و در گذشته که اعتبارات مالی خوبی درکشور وجود داشت به این مطالبه پاسخ ندادند و وضعیت اقتصادی امروز کشور نیز مشخص است و پاسخ به این مطالبه در این شرایط سخت است.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.