به گزارش ایرنا، آئین تشییع پیکر مطهر این شهید از ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل آغاز شد و در آستان مقدس امامزاده محمد هلال (ع) این شهرستان پایان یافت.
پیکر این شهید والامقام پس از تشییع در زادگاهش برای خاکسپاری در کنار دو برادر شهیدش ناصر و حسین به گلزار شهدای دارالسلام کاشان انتقال یافت و در آنجا آرام گرفت.
پیکر شهید منصور علی مهدی آرانی بعد از 33 سال شناسایی شد و همراه با پیکر 11 شهید تازه تفحص شده دیگر، صبح امروز پنج شنبه 12 اسفندماه از حسینیه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان تشییع شد.
شهید منصور علی مهدی آرانی متولد سال 1344 دانش آموز سال سوم دبیرستان در رشته علوم اقتصادی بود که از طرف بسیج به جبهه های نبرد اعزام شد و در عملیات والفجر یک در منطقه فکه در تاریخ بیست و ششم مرداد ماه 1362 درسن 18سالگی مفقود شد، او اولین شهید خانواده علی مهدی بود.
شهید ناصرمهدی آرانی سال 66 در24 سالگی به شهادت رسید و سومین شهید خانواده علی مهدی آرانی نیز سال67 در 20 سالگی مفقود شد وبعد از 9سال پیکر مطهرش به میهن بازگشت.
شهرستان آران و بیدگل با اهدای 824 شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور به خود اختصاص داده و به عنوان دارالشهدا ایران اسلامی شناخته شده است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.