به گزارش ایرنا از روابط عمومی استاندار ی اصفهان، رسول زرگرپور روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای ورزش استان که با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور برگزار شد، با اشاره به تدوین سند جامع سلامت در مجمع ملی سلامت گفت: این سند با بُرش ویژه استانی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شده است.
زرگرپور گفت: واگذاری ورزش همگانی به شهرداری ها یکی از اقدامات خوبی است که در استان اصفهان انجام شده است.
وی افزود: شهرداری ها از امکانات، تجهیزات و بستر مناسبی برای توسعه ورزش همگانی برخوردارند و این اقدام می تواند نتایج خوبی را در گسترش ورزش همگانی استان بهمراه داشته باشد.
زرگرپور گفت: امکانات خوبی در زمینه ورزش همگانی در استان وجود دارد اما موازی کاری زیادی هم از طرف ارگان های مختلف در این زمینه انجام می شود.
استاندار اصفهان با انتقاد از اینکه در گذشته ورزش کشتی استان جایگاه خوبی در کشور داشت اما امروز موقعیت خوبی ندارد، گفت: با برنامه ریزی بلندمدت و استعدادیابی باید در این زمینه و رسیدن به جایگاه اصلی استان اقدام کرد.

***استاندار اصفهان، سفیر ورزش های همگانی شد***
استاندار اصفهان در این نشست با حکم رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور بعنوان بیست و یکمین سفیر ورزش همگانی کشور معرفی شد.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور در این جلسه با اشاره به اینکه در هر استان استاندار بعنوان سفیر ورزشی همگانی و مدیرکل ورزش و جوانان آن استان بعنوان مسئول شورای راهبردی فدراسیون معرفی می شوند، تندیس و لوح سفیر ورزش همگانی استان را به استاندار اصفهان اهدا کرد.
علی مجدآرا با بیان اینکه با اتخاذ تمهیدات مناسب در استان ها به نتایج مثبتی در ورزش همگانی دست پیدا خواهیم کرد، گفت:سند تحول، تعالی و آینده نگاری ورزش همگانی در راستای سند فدراسیون ورزش های همگانی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه ورزش همگانی، مدیریت همگانی می طلبد، افزود: فدراسیون ورزش های همگانی کشور، سال گذشته بعنوان بزرگترین کارآفرین کشور معرفی شد.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اینکه اصفهان مهد تمدن، فرهنگ و هنر کشور محسوب می شود، گفت: این استان باید بعنوان پایلوت اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در کشور شناخته شود.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.