به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مهدی اسدپور در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی که در محل فرمانداری چادگان تشکیل شد اظهار کرد: شهرستان چادگان یکی از شهرهای مهم و نقاط هدف گردشگری در استان اصفهان همیشه مد نظر گردشگران بوده و این استقبال به دلیل وجود امکانات گردشگری، تفریحی و مذهبی موجود در شهرستان و حتی آب‌ و هوای خوب چادگان است.
وی گفت: در تعطیلات نوروز امسال 150 هزار مسافر در شهرچادگان و درمدرسه های سطح شهر، ویلاهای حاشیه رودخانه، مجتمع فرهنگی شهرداری و خانه مسافراقامت کردند.
فرماندار چادگان تصریح کرد: امسال نیز همه دستگاه ‌ها موظفند به شناسایی نقاط ضعف احتمالی و رفع آن ‌ها و تقویت نقاط قوت و برنامه‌ ریزی جدی بپردازند و با استفاده از همه ظرفیت خود بتوانند خدمات ارزنده و خوبی را به مسافران نوروزی ارائه کنند.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری چادگان نیزگفت:در ایام نوروز برنامه‌های هنری، بازی ‌های بومی محلی و نمایشگاه صنایع دستی در دهکده عمران زاینده رود برگزار خواهد شد.
نوراله عبدالهی افزود: اجرای خانه مسافر، تهیه بروشور و نقشه شهری و آثار تاریخی شهرستان و باز بودن بناهای تاریخی برای بازدید مسافران وگردشگران از جمله برنامه‌های اداره میراث فرهنگی چادگان برای نوروز 96 خواهد بود.
شهرستان چادگان در 110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
وجود دریاچه سد زاینده رود و دهکده تفریحی در جوار این شهرستان به همراه اقلیم کوهستانی و مواهب طبیعی ، چادگان را به یکی از نقاط گردشگری طبیعی در استان اصفهان بدل کرده است.
ذ.ع/ 7153 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.