به گزارش روز چهارشنبه ایرنا علی مقوا ساز در جمع خبرنگاران افزود : ثبت نام کاروان راهیان نور از 10 اسفند آغاز شده است و اعزام ها از بیستم اسفند شروع و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد.
وی افزود: اگر مسئولان همکاری کنند تعداد زیادی از مردم می توانند با آسان ترین شرایط به این مناطق از جمله شلمچه ، خین ، اروند ، چزابه، طلائیه و شرهانی اعزام شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: دراین مناطق به عنوان مناطق گردشگری یادمان هایی نیز برگزار وبهترین روایتگرهادر مناطق اصلی شلمچه هرشب قبل از نماز مغرب، روایتگری می کنند.
سرهنگ مقوا سازهمچنین از توسعه فضای ورزشی بسیج دراصفهان خبرداد وگفت:2هزار مترمربع به فضای ورزشی بسیج اضافه شده است و نیاز است هزار متر دیگر هم بسازیم.
وی تاکید کرد: برای اولین بار درکشور دارالقرآن بسیج نیز با 800 متر مربع ساخت درخیابان خواجوی اصفهان به بهره برداری می رسدو پیش بینی می شود که در 6 ماه آینده حوزه استیجاری نداشته باشیم.
وی همچنین گفت : یک میلیاردو350 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف دام وطیوروسایر موارد درقالب 68 طرح واگذار شده است.
وی گفت: امسال به دنبال اعتراض ما به اینکه اصفهان ظرفیت طرح دام وطیور ندارد وشهر گردشگری است ، عمده وام ها در صنایع دستی سرمایه گذاری شد .
وی گفت : امسال در پنج منطقه حاشیه نشین اصفهان نیز نزدیک به یکصد طرح ورزشی ،اقتصادی ،عمرانی وجهادی اجرا شده است وبه زودی نیز یک بیمارستان صحرایی به مدت چند روز در یکی از مناطق حاشیه نشین خدمات پزشکی ارائه خواهد کرد.
ت/7141 /6022 خبرنگار: زهراباغبان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.