*** مراسم متمرکز عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در اصفهان در خیابان چهارباغ و مدرسه امام صادق (ع) به درخواست شورای هیات مذهبی شهر اصفهان و تاکید آیت الله مظاهری برگزار می شود.
تاریخ شهادت حضرت زهرا(س) به سه روایت اصلی نقل شده است. بر اساس منابع تاریخی، ایام فاطمیه به حسب روایات بیش از ده تا پانزده قول بوده ولی آنچه شهرت دارد، سه قول اصلی است، روایت «40» روز که دهه اول گرفته می شود، بعد از شهادت رسول الله صلی الله علیه وآله که مصادف با 8 تا 10 ربیع الثانی، روایت «75» روز که دهه دوم گرفته می شود، مصادف با 13 تا 15 جمادی الاولی و روایت سوم «95» روز که دهه سوم گرفته می شود، مصادف با 1 تا 3 جمادی الآخر است که بیشتر مورد تاکید است.

*** نخستین کنفرانس خبری پیش از دیدار لیگ برتر فوتبال بانوان در هتل آسمان اصفهان و به میزبانی باشگاه آینده‌سازان برگزار می شود.
نشست با حضور مربیان دو تیم آینده سازان و شهرداری بم برگزار می شود.
لیگ برتر فوتبال بانوان ایران ۹۶–۱۳۹۵ نهمین دوره مسابقات لیگ کوثر بانوان فوتبال ایران است.
طبق روال گذشته در این دوره نیز ۱۲ تیم حضور دارند. این دوره از مسابقات از دوم مهر ۱۳۹۵ آغاز شد است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.