به گزارش ایرنا، طی دو هفته گذشته شایعه ورود فردی به منازل و ایجاد مزاحمت برای مردم در سطح آران و بیدگل به خصوص در شبکه های مجازی این شهرستان دست به دست می شد.
در شب های اخیر نیز شایعاتی مبنی بر ورود این فرد به منازلی در محلات دیگر و حتی ایجاد مزاحمت برای مردم در شهر آران و بیدگل پیچید.
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل صبح امروز (سه شنبه) با دست پر به جمع خبرنگاران آمد و گفت: دو هفته ای است فردی معتاد به مواد صنعتی موجب سلب آرامش مردم شده بود که پس از شکایت مردم پیگیری جریان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ مسعود سپهوند افزود: با اقدام های پلیسی این فرد شب گذشته در خیابان مفتح آران و بیدگل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
وی نام فرد دستگیر شده را «ع . ش» ذکر کرد و افزود: باید از مردم که در این قضیه با نیروی انتظامی همکاری کردند تشکر کنیم و خیال مردم آسوده باشد که نیروی انتظامی با صبر و حوصله کار خود را انجام می دهد و مردم نباید توجه به شایعات فضای مجازی کنند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.