به گزارش ایرنا، روابط عمومی محیط زیست اصفهان روز یکشنبه به نقل از حمید ظهرابی اضافه کرد: با ساخت فیلم و استفاده از سایر هنرها می توانیم جامعه را به حفظ محیط زیست ترغیب کنیم و بهترین احسان ها که در این راستا انجام می شود را به تصویر بکشیم .
وی با ابزار خرسندی از برگزاری ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات در اصفهان گفت: خوشبختانه اداره کل محیط زیست استان اصفهان در این جشنواره که با محورهای مختلف آثار جذب کرده، توانسته است در بین مخاطبین خود بدرخشد.
مدیرکل محیط زیست استان اصفهان بااشاره به اینکه این استان با چالش های زیست محیطی مواجه است، اظهارکرد: متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که با بی آبی زاینده رود، آلودگی هوا و تغییرات اقیلمی بسیاری از رفتارهای انسانی نیز دچار تحول شده است.
وی اضافه کرد: از اینرو برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری باعث می شود تا زمینه حضور مردم برای رفع چالش ها بویژه مشکلات زیست محیطی فراهم شود.
ظهرابی با اشاره به اینکه برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه حسنات همکاری خوبی بین این جشنواره و اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان انجام شده است، گفت: ما درصددیم تا برای برگزاری جشنواره فیلم سبز، تفاهمنامه ای بین اداره کل محیط زیست اصفهان و جشنواره فیلم کوتاه حسنات منعقد کنیم.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به موضوع مهربانی با محیط زیست که به فراخوان هرشهروند یک فیلم در جشنواره حسنات اضافه شد، گفت: قصد داریم در ششمین دوره جشنواره حسنات، آثار رسیده از شرکت کنندگان را مورد تقدیر قرار دهیم.
ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از 15 تا 18اسفند امسال با موضوع احسان و نیکوکاری، در اصفهان برگزار می شود.
پ/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.