*** آیین افتتاح نمایشگاه آثار دوسالانه ملی هنر توحیدی در رشته خوشنویسی ( در موزه هنرهای زیبا) و تجلیل از برگزیدگان با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
از٤٠٠ اثر خوشنویسی که از استان‌های اصفهان، قزوین، اراک، یزد، مازندران، گلستان، قم، تهران، آذربایجان شرقی و دیگر استان ها به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و ١٦٩ اثر به مرحله داوری نهایی راه پیدا کردند.
به این ترتیب از ١٠ نفر در رشته نستعلیق، پنج نفر شکسته نستعلیق، سه نفر ثلث و سه نفر در نسخ و از ١٠ نفر در تمامی رشته‌ها همچنین از چهار نفر در بخش بانوان نیز به صورت ویژه تقدیر می‌شود.
کارگاه های تخصصی خوشنویسی با حضور هنرمندان اصفهان 9 تا 11 اسفند و 14 تا 18 اسفندماه ساعت 16 تا 18 در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار خواهد شد.

*** نشست خبری مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش خرید های نوروزی و ضرورت افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در سطح عرضه در اتاق اصناف مرکز اصفهان تشکیل می شود.
این نشست بمنظور تبیین ابعاد اجرای طرح تشدید بازرسی از صنوف ویژه نوروز 96، است.

*** اولین همایش کشوری آموزش، خدمات سلامت فرد، خانواده و جامعه توسط گروه سلامت جامعه و سالمندی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تالار ابن سینااین دانشگاه برگزار می شود.
سلامت فرد، خانواده و جامعه، ارائه خدمات سلامت فرد، خانواده و جامعه از پیشگیری تا توانبخشی، پیشگیری و کنترل بحران در خانواده، آموزش در سلامت فرد، خانواده و جامعه، مدیریت خدمات سلامت به فرد، خانواده و جامعه، نقش سفیران سلامت در آموزش سلامت فرد، خانواده و جامعه و چالش های ارائه خدمات سلامت به فرد، خانواده و جامعه از جمله مهمترین محورهای برگزاری این همایش است.

*** مراسم تجلیل از منتخبین یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر با حضور مسئولان کشوری و جامعه کار، تولید و تعاون در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برپا می شود.
جشنواره کارآفرینان برتر در دو مرحله استانی و ملی با هدف شناسایی و معرفی کارآفرینان به جامعه و استفاده از توانمندی آنان در بخش‌های مختلف اقتصادی، به منظور ایجاد و توسعه کسب و کارهای اشتغال‌زا در کشور ابتدای سال جاری برگزار شد.
شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور، انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، رشد اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در جوانان، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی از جمله اهداف این جشنواره عنوان شده است..

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی ** سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.