*** دومین کنگره بین المللی جمعیت آسیایی و آفریقایی مایکوباکتریولوژی با حضور حدود 120 شخصیت علمی بین المللی و 100 میهمان داخلی با سخنرانی دکتر ولایتی رئیس این جمعیت افتتاح شده و تا 10 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد یافت.
این همایش به منظور به روز رسانی، ارتقا و گسترش درک جهانی و هم چنین برقراری ارتباط نزدیک تر با محققان و اندیشمندان در زمینه مایکوباکتریولوژی برگزار می شود.
نخستین کنگره آسیایی آفریقایی مایکوباکتریولوژی' با حضور بیش از 100 استاد برجسته بین المللی از 38 کشور جهان و حدود 100 نفر از اساتید ایرانی در زمستان 1393 در تهران برگزار شد.

*** نشست خبری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت 8 اسفندماه سالروز قشر بسیج جامعه پزشکی در سالن جلسات ساختمان بسیج برگزار می شود.
در این نشست، تشریح عملکرد و برنامه های پیش روی سازمان، بیمارستان های صحرایی و پوشش درمانی حاشیه کلانشهر اصفهان، اقدامات انجام گرفته در کارگروه سلامت، مشکلات و معضلات حوزه سلامت استان اصفهان بررسی و بیان می شود.

*** مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با حضور مسئولان استانی و آموزش و پرورش در تالار شهید مطهری اردوگاه شهید بهشتی برپا می شود.

*** جشنواره ملی آموزشی ' شیرینی، شکلات و شورینی ' با حضور مقام اول آشپزی جهان ( سمیرا جنت دوست ) در سالن سنجش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار می شود.
مسابقه جهانی «Gourmand» معتبرترین مسابقه جهانی بین کتاب‌های آشپزی دنیا و رقابتی آزاد بین کشورهای مختلف است. هر ساله بیش از ۲۶ هزار عنوان کتاب در این مسابقه شرکت می‌کنند.
*** یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تالار شورا واقع در شهرداری مرکزی اصفهان تشکیل می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.