به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار کرد: حقوق بشری که سال ها جنایت رژیم جعلی اسرائیل را می بیند و دم نمی زند حقوق ضد بشر و دروغ بزرگ است.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و تروریست پروری های آن تصریح کرد: به برکت و میزبانی جمهوری اسلامی ایران کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد تا دنیا از مظلومیت این ملت و نیروهای مقاومت غافل نشود و موضوع فلسطین همواره زنده بماند.
خطیب جمعه سمیرم افزود: غربی ها همواره تلاش می کنند به هر نحو ممکن اذهان و افکار جهانی از مسئله جنایات اسرائیل و مظلومیت فلسطین پاک و کمرنگ شود اما برپایی این کنفرانس ها همه نقشه هایشان را نقش بر آب کرده است.
وی تقویت مقاومت و پایداری را یکی از ثمرات کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران عنوان کرد و گفت: موضوع فلسطین با مذاکره حل نخواهد شد و دیدیم در مذاکره با غربی ها در برجام، ایران همه چیز داد و چیزی نگرفت و این نیز دروغ بزرگ دیگری از آنان را نمایان ساخت.
حجت الاسلام رجایی پور ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در این کنفرانس بطور جدی خواستار تقویت جبهه مقاومت در کشور های اسلامی برای مقابله با جنایت ها و اشغال گری های رژیم صهیونیستی شدند.
امام جمعه سمیرم افزود: اگر تمام دنیا با اسرائیل غاصب و جانی همراه شوند باز هم جبهه مقاومت پیروز است و روز به روز بر توان و عظمت مقاومت افزوده می شود.
وی بیان کرد : قدرت اسرائیل پوشالی است واین حرکت مقدس فلسطینی ها به فضل خدا و همت امت اسلامی صد در صد پیروز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در خاتمه برگزاری نماز جمعه این هفته سمیرم طوماری که توسط یکی از شهروندان نوشته شده بود برای اعتراض به تغییر اقلیم گازی سمیرم از یک به دو و قبض های نجومی به امضای اهالی این شهرستان رسید.
ت/7147 خبرنگار: محمود افشاری** سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.