به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با 74 شرکت کننده در مساحت 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با ارایه نمونه های جدید محصولات و خدمات برپا شده است .
در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگانی از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم و البرز و همچنین نمایندگان فروش محصولات کشورهای آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی و ترکیه حضور دارند.
انواع لوازم خانگی، یخچال و فریزر، اجاق گاز، بلور و چینی، لوازم برقی خانگی، بخاری، تلویزیون، کولر گازی و چرخ خیاطی از جمله اقلامی است که در این نمایشگاه عرضه می شود افزایش 30 درصدی متراژ از ویژگی های بیستمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان است.
در نشست خبری پیش از افتتاح رسمی این نمایشگاه، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: برای خرید کالای تولید داخلی توسط مردم باید فرهنگسازی صورت بگیرد، مادامیکه خود خریداران از کالای خارجی استقبال می کنند همچنان کالای ایرانی مغفول واقع می شود.
محمد مجیری افزود: بروز نبودن تجهیزات و ابزارآلات تولید ، نداشتن توان رقابت از لحاظ کیفیت با کالای خارجی، مزیدی بر علت گشته تا مصرف کنندگان داخلی به کالاهای خارجی روی بیاورند.
وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری با اجرای ' طرح رونق ' در استان اصفهان و اختصاص یکهزار میلیارد تومان اعتبار به صنایع کوچک و بزرگ و جذب بیش از 750 میلیارد تومان از این منابع توسط واحدهای تولیدی گام هایی بزرگ در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان برداشته شده است.
مجیری افزود: مشکلاتی برای صنایع بزرگ ( صنایعی که بیش از یکصد نفر در آن مشغول به کار هستند) پیش آمده بود که در سفر وزیر کشور به اصفهان، سه هزار میلیارد تومان به این صنایع بصورت سرمایه در گردش و بخشی سرمایه ثابت اختصاص یافت.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: یکی از سیاست های دولت ایجاد فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای است زیرا این فروشگاه ها در تامین و توزیع کالا و حذف واسطه ها نقش اساسی دارند.
وی افزود: در دولت یازدهم بر رونق و اجرای طرح هایی با این هدف تاکید شده است.
بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان از پنجم تا نهم (پنجشنبه تا دوشنبه) اسفندماه سال جاری در ساعات بازدید 16 تا 22 در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل تاریخی شهرستان پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
گ/7153 **خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.