مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت هفت و 36 دقیقه صبح امروز در خیابان فرسان اصفهان رخ داد که پس از اعلام به سامانه 125، تیم های عملیاتی ایستگاه های 4 و 7 به همراه رئیس این ایستگاه ها راهی محل حادثه شدند.
محمد شریعتی افزود: پس از رسیدن تیم های اعزامی با توجه به گرفتار شدن جوان 24 ساله در میان شعله های آتش، نیروهای آتش نشانی به دو گروه مجزا تقسیم شدند که تیم اول با استفاده از لباس نسوز فرد حبس شده را از میان شعله های آتش خارج و تیم دوم حریق را مهار کردند.
وی ادامه داد: جوان محبوس شده در میان آتش، شبها در مغازه می خوابید که در زمان وقوع حریق در مغازه محبوس شد و با حضور به موقع نیروهای آتش نشان از مرگ نجات پیدا کرد.
وی اضافه کرد: این جوان تنها از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی جزئی و توسط اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد که هم اکنون حال عمومی وی مطلوب است.
شریعتی خاطرنشان کرد: پس از اطفاء کامل مغازه سه دستگاه سیلندر 11 کیلویی گاز مایع و یک دستگاه سیلندر گاز پیک نیکی توسط اکیپ اعزامی از مغازه خارج شد که انفجار آن ها می توانست خسارت های جبران ناپذیری به بار آورد.
وی گفت: علت این حریق هم اکنون توسط کارشناسان حریق این سازمان تحت بررسی است.
ت/7135 / 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار: عمادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.