مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: با اعلام وقوع حریق به سامانه 125 آتش نشانی، ایستگاه های شماره 7 و 19 و مدیر و افسران کشیک ایستگاه های4، 6، 16، 22، 24، آتش نشانی دولت آباد و یک دستگاه خودروی آبرسان به محل حادثه اعزام شدند.
محمد شریعتی، وسعت این حریق را 300 مترمربع بیان کرد و افزود: حریق در کارگاه آبکاری قاب های الکتریکی مملو از مواد پلاستیکی، لاکی، کارتن و تینر آغاز شده و به کارگاه تولیدکننده لوله های پلی اتیلن در مجاور آن، سرایت کرده بود.
وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی بدلیل گستردگی حریق از سه جهت عملیات اطفاء را آغاز کردند، افزود: پیش از توسعه حریق به سایر کارگاه های مجاور، سرعت عمل آتش نشانان سبب مهار و اطفاء کامل آتش شد.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این حادثه یک نفر دچار سوختگی سطحی شد که توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
وی با اشاره به ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه و تحویل آن به مالک اظهار کرد: دلیل وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
حبیب آباد در 10 کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان واقع شده است.
ت/7135 / 6027** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: شکراللهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.