به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه توانمندی روستائیان با شعار روستا کانون تولید و ارزش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف آشنایی بازدید کنندگان از وجود استعدادها ، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق روستایی از امروز در در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
مهمترین شاخصه مرتبط با فریدن برای حضور در این نمایشگاه وجود 28 روستا در منطقه و ظرفیت های عظیم آن ها در حوزه های مختلف است.
شهرستان فریدن در این عرصه با همکاری فرمانداری ،بخشدار بخش مرکزی،دهیاران و تعدادی از ادارات دولتی با تقسیم بندی مزیت های نسبی روستاهای باصفایش با رویکرد جدیدی ظاهر شده است.
کمال رضایت فرماندار فریدن نیز این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی فرصت های طلایی شهرستان در زمینه گردشگری و اقتصاد وقاومتی دانست و افزود: ایجاد ارتباط دو سویه شهرنشینان با روستائیان، برقراری ارتباط تجاری فی ما بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با ایجاد تقاضاهای جدید و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات روستاییان و تقویت روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی از نتایج برگزاری این همایش است.
دومین نمایشگاه توانمندی روستائیان که از امروز 15 دی ماه افتتاح شده است تا 18 دی ماه پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است.
شهرستان فریدن در 135 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ز/ 7153 / 2093 ** دریافت کننده: اصغر دواتگر - انتشار دهنده : عمادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.