شهید محمود ایروانی محمدآبادی از پزشکان متخصص بیهوشی در بیمارستان‌های تهران بود که به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به جمع شهیدان خدمت و مدافع سلامت پیوست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهید ایروانی اهل اصفهان بود به همین دلیل امروز پیکر وی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطعه مدافعان گلستان شهدای اصفهان و در کنار شهید سعید حقیقی یکی دیگر از شهیدان مدافع سلامت به خاک سپرده شد.
مهدی شاه‌نوروزی افزود: شهید ایروانی ۲ روز گذشته پس از یک ماه مبارزه با بیماری کرونا و در ۶۱ سالگی به شهادت رسید.

شهید سعید حقیقی رییس اداره دارو و تجهیزات بنیاد شهید اصفهان و  متخصص طب اورژانس در بیمارستان‌های استان پس از یک هفته مبارزه با بیماری کرونا به جمع شهیدان خدمت و مدافع سلامت پیوست و پیکرش شنبه ششم اردیبهشت در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

تاکنون دست‌کم ۱۹۰ نفر از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌ها و ۶۰ نفر از شبکه‌های بهداشت استان که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند به بیماری کرونا مبتلا شدند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت تاکنون بیش از ۹۰ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.