- تله فیلم "ماه‌ درخشید" با بهره‌مندی از ظرفیت‌ هنرمندان اصفهانی، تولید و آماده نمایش شد.

مجید صدیقی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان این تله فیلم روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: پرداختن به درون‌داشت‌های غنی، حماسی و غرورآفرین فرهنگ ایثار و شهادت در راستای الگوسازی مطلوب اجتماعی به نسل جوان در شرایط حساس کنونی بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

وی اضافه کرد: امیدوارم با حسن توجه سیاست‌گذاران فرهنگی هم در حوزه رسانه ملی و هم در عرصه سینما شاهد افزایش نصاب کمی و کیفی تولیدات فیلم و سریال در این زمینه‌های درون داشت‌های غنی ، حماسی و  غرورآفرین فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

به گفته وی این فیلم در حوزه‌های فنی و بخش بازیگری پس از اتمام تصویربرداری در شهرهای اصفهان و تهران و پایان تدوین و صداگذاری برای پخش از شبکه‌های سراسری سیما آماده نمایش شد.

این کارگردان اصفهانی با بیان‌ اینکه تصویربرداری این اثر ۱۷ جلسه کاری در لوکیشن‌های متعدد زمان بُرد، افزود: تله فیلم "ماه درخشید" یک درام روانشناختی و معمایی است که با رویکرد تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس، داستان جذابی را برای مخاطب روایت می‌کند.

صدیقی تصریح کرد: این فیلم توسط موسسه سینمایی "فرانگر" تولید شده که فیلم سینمایی"تو مشغول مردنت بودی" را نیز در چرخه اکران گروه سینمایی هنر و تجربه دارد.

وی تصریح کرد: در این فیلم رضا توکلی، محمدرضا نریمانی، شهره موسوی، حمید مرادی، بیژن گنجعلی، مژگان کوهی، جهانگیر نکویی، بهناز باباجانی، اسماعیل زنگل گیاه، محسن پرورش، رضا صالحی‌پژوه و جعفر انصاری ایفای نقش می‌کنند.

وی بیان کرد: دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی این فیلم ایرج رضایی، مدیر فیلمبرداری مجتبی اسپنانی، مدیر تولید احمد سهی، جانشین تولید مسعود والهی، مدیر صدابرداری سروش عزیزی، طراح صحنه و لباس ستاره کاظمی، تدوین و صداگذاری مهدی دهقان، موسیقی شاهد لطفی و طراح چهره‌پردازی افسانه کچویی هستند.

صدیقی فیلم‌هایی همچون "طعم سیب کال"، "بوی کاج‌های خیس"، "پروانه‌ای در مشت"، "رفقای خوب"، "سفر به برج حمود" و "مرگ سپید" را نیز در کارنامه فیلم‌سازی خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.