امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز روز جمعه در رژه خدمت در مرکز آموزش‌های شهید صیاد شیرازی اصفهان افزود: ۲۹ فروردین، روزی است که مدال افتخار خدمت و مقاومت به دست امام خمینی (ره) بر سینه ارتش زده شد.
وی ادامه داد: فضیلت پوشیدن لباس ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک ارتش الهی که از یکسو با ایستادگی در برابر دشمن از کیان اسلامی دفاع و از سوی دیگر با حضور در عرصه‌های خدمت، کمک و یاری به مردم شهیدپرور، مردم یاری خود را به نمایش می‌گذارد، افتخاری بزرگ است.
وی ادامه دادد: ارتش الهی جمهوری اسلامی ایران امروز مامن مظلومان و به نماد و الگوی عالی یک ارتش صلح‌خواه مردمی و مقاوم در سراسر جهان تبدیل شده است.
امیر آذرافروز تاکید کرد: امروز ارتش چهار رکن معنویت محوری، انضباط، حفظ سلسله مراتب و توجه به سلامت کارکنان خود را سرلوحه عمل خویش قرار داده است و از این طریق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران را قدرتمندانه دنبال می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: ارتش در سال‌های دفاع مقدس با تقدیم ۴۸ هزار شهید، شهادت‌طلبی خود را به منصه ظهور گذاشت و امروز نیز ضمن همبستگی با جان بر کفان سپاه در برابر مستکبران ایستاده و به همراه سایر نیروهای مسلح مثل نیروی انتظامی، تیر بر ریشه خصم می‌کوبد.
فرمانده ارتش در منطقه اصفهان اظهار داشت: ۲۹ فروردین امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به جای رژه با ادوات نظامی، رژه خدمت با شعار "مدافعان وطن، یاوران سلامت" به نمایش گوشه‌ای دیگر از خدمات ارتش در مردم‌یاری و دفاع از سلامت و توانمندی‌های جنگ نوین میپردازد.
وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای مطرح شدن ویروس کرونا تمام آنچه داشت در طبق اخلاص قرار داد و در کنار سیار نیروهای مسلح در قالب رزمایش "لبیک یا امام خامنه‌ای" اقدامات خود در مقابله با ویروس منحوس کرونا را آغاز و تا پایان ایستاده است.
امیر آذرافروز تصریح کرد: اقدامات ارتش در اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، شهرضا و  شهرهای دیگر استان با دایر کردن هشت ایستگاه کنترل در معابر اصلی و فرعی و کمک به نیروی انتظامی در کنترل عبور و مرور، برقراری ۳۶ ایستگاه ثابت و سیار غربالگری در جهت کمک به علوم پزشکی، ضدعفونی و گندزدایی معابر و تاسیسات، ایجاد مراکز استاندارد نگهداری از بهبود یافتگان کرونا و اعزام کادر پزشکی مورد تقاضا به بیمارستان کاشان دنبال شد.
وی خاطرنشان کرد: تمام پادگان‌ها و منازل سازمانی ارتش به‌شکل ویژه و حساس ضدعفونی شده‌اند و به یاری خدا تاکنون هیچ مورد کرونایی از داخل این مراکز گزارش نشده است.
رژه خدمت با عنوان "مدافعین وطن، یاوران سلامت" امروز جمعه مقارن با روز ارتش با حضور فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی استان در مرکز آموزشهای شهید صیاد شیرازی اصفهان برگزار شد. 

تاکنون بیش از ۷۶ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان ناشی از این بیماری در کشور به بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

این ویروس از کشور چین به دیگر کشورها سرایت کرده و ساختار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع جهانی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.