به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه‌های فرهنگی هنری و نشاط آفرین به منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا با حضور ریاست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان، جمعی از هنرمندان شهرستان، مسئول نمایندگی خبرگزاری صداو سیما در شهرستان و سایر خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

مصطفی صالحی در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و همچنین اعیاد شعبلانیه به اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ایران بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی هنری و نشاط آفرین به‌منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها برای پیشگیری از اپیدمی کرونا و بالا بردن آستانه تحمل و تاب‌آوری روحی و روانی مردم در مصاف با این بیماری ارائه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان از اجرای مسابقات کتابخوانی در این این ایام خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری کانال های مجازی شهرستان در شبکه های اجتماعی در رده های سنی مختلف برگزار می گردد.

صالحی ادامه داد: همچنین مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می گردد و به بهترین آثار جوایزی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهدا می شود.

وی بیان داشت: ویژه برنامه فرهنگی هنری گروه چهار سوق به مدیریت جناب آقای مهدی محسنیان و با همکاری جمعی از هنرمندان شهرستان با برنامه های شاد و متنوع مثل تئاتر، موسیقی، اجرای مسابقه و غیره به مدت پنج شب به صورت کاملاً مجازی در بستر شبکه آپارات و اینستاگرام به صورت زنده به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان خاطر نشان کرد: این اداره تمامی امکانات مورد نیاز هنرمندان گروه هنری چهار سوق را در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه ها فراهم خواهد نمود و هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد

وی به نقش رسانه‌ها در این برهه حساس اشاره کرد و گفت: خبرنگاران شهرستان تمام تلاش خود را انجام دهد تا این برنامه ها هرچه بهتر اجرا شود.

به گزارش مهر، این روزها ویروس کرونا در اغلب شهرهای کشورمان شیوع پیدا کرده و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری اعم از اکران فیلم در سینماها، تئاتر و کنسرت تعطیل شد، اما برخی نیز عرصه را خالی نگذاشته و سعی کرده‌اند با اجرای برنامه‌های گوناگون در فضای مجازی یا برخی ابتکارات مخاطبان خود را بی‌بهره نگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1395521
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.